skip to Main Content

Cliëntervaringen uitvragen met de ZorgkaartNederland-vragen

De stuurgroep Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg heeft besloten dat aanbieders van verpleeghuiszorg met ingang van 2021 de totaalscore op ZorgkaartNederland  als uniforme methode moeten gaan gebruiken voor het meten van cliëntervaringen.  (Bron: ZorgkaartNederland ).

Dat kunnen wij voor jullie regelen! De Zorgkaart-vragen stellen we aanvullend op of als onderdeel van een bestaande of jullie eigen raadpleging. Wil je je meting van afgelopen jaar herhalen of iets nieuws gaan doen? In alle gevallen geldt: vanuit onze ervaring en expertise denken we graag mee over de inhoud van de vragenlijsten, meest geschikte wijze van uitvragen, planning en proces. De kortingsactie van 2020 is bovendien nog niet afgelopen; dus als je nog in het eerste kwartaal van 2021 meten wilt, kun je daar wellicht nog van profiteren?

Neem contact op met je eigen onderzoeksscoördinator, mail ons via onderzoek@facit.nl of bel ons via het algemene telefoonnummer van Facit: 0251 – 212 202.

 

 

Back To Top