skip to Main Content

Cliëntervaringen uitvragen met de ZorgkaartNederland-vragen

De stuurgroep Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg heeft besloten dat aanbieders van verpleeghuiszorg met ingang van 2021 de totaalscore op ZorgkaartNederland  als uniforme methode moeten gaan gebruiken voor het meten van cliëntervaringen.  (Bron: ZorgkaartNederland ).

Dat kunnen wij voor jullie regelen! De Zorgkaart-vragen stellen we aanvullend op of als onderdeel van een bestaande of jullie eigen raadpleging. Wil je je meting van afgelopen jaar herhalen of iets nieuws gaan doen? In alle gevallen geldt: vanuit onze ervaring en expertise denken we graag mee over de inhoud van de vragenlijsten, meest geschikte wijze van uitvragen, planning en proces. De kortingsactie van Patiëntenfederatie Nederland is bovendien voor 2021 verlengd; dus daar kun nog van profiteren!

Meer informatie?
Kijk hier, neem contact op met je eigen onderzoeksscoördinator, mail ons via onderzoek@facit.nl of bel ons via het algemene telefoonnummer van Facit: 0251 – 212 202.

 

Back To Top