Skip to content

Inzicht in kwaliteit door middel van verhalen 

Wil je niet alléén kijken naar cijfers om waardevolle informatie over cliënt- en/of medewerkerstevredenheid te verkrijgen? Ben je op zoek naar de context van je verzamelde gegevens? Dan biedt Facit een goed alternatief of een goede aanvulling op kwantitatief onderzoek. Vraag ons om kwaliteitsverhalen voor jullie op te halen bij cliënten, vertegenwoordigers en medewerkers!

Na het ophalen van verhalen duiden en categoriseren we ze en presenteren wij op overzichtelijke wijze handvatten om te kunnen leren en verbeteren. Daarbij wordt duidelijk waarin je je als organisatie onderscheidt en wat je wilt behouden.  Als deze verhalen te delen zijn op de afdelingen, geeft dat daar ook energie en inspiratie. En wel zo handig om deze verhalen vervolgens ook te gebruiken in je kwaliteitsrapportages of het jaarverslag.

Facit zorgt ervoor dat trends inzichtelijk zijn. We helpen om vanuit de energie van gevoelens en ervaringen continu te verbeteren. .  Wil je meer weten over onze aanpak? Neem contact op met vera.verweij@facit.nl of gineke.feenstra@facit.nl  

Back To Top