Training
“De training gaf mij zo’n ander, verfrissend beeld op kwaliteit en op toetsen van kwaliteit. Het sprak de deelnemers aan op wat kwaliteit betekent voor de organisatie en hoe het daarmee onderdeel is van iedereen die er werkt: het werkte enthousiasmerend. Facit neemt een organisatie mee in de gedachte en werkwijze rond kwaliteit, en hoe iedere medewerker daarin een rol speelt – zonder dat het wordt opgelegd. Zo maak je medewerkers echt enthousiast over kwaliteit!”
Organisaties die bij Facit een training volgen, zijn enthousiast! Deelnemers krijgen niet alleen theoretisch iets mee dat hout snijdt, ze leren ook hoe dat toepasbaar is in de praktijk en hoe je daarmee heel concreet invulling geeft aan samen kwaliteit maken. Voor de organisatie, voor de cliënten, en voor de medewerkers.
- Calamiteitenonderzoek via PRISMA
- Effectief werken met Verbeterplannen (werksessie)
- Kwaliteit en kwaliteitssystemen
- Methodisch werken
- Rapporteren volgens SOAP
- Opstellen Prestatie Indicatoren
- Omgaan met klachten (werksessie)
- Waarderend auditen: interne audits als kwaliteitsinstrument
- Wet Zorg en Dwang
Uiteraard maken we alle trainingen op maat, gericht op de vragen en aandachtspunten bij jouw organisatie. Naast de plenaire trainingen bieden we ook persoonlijke feedback of ‘coaching on the job’. Ook daarvoor wordt het programma op maat gemaakt.
Wil je meer weten over ons aanbod en hoe we het aan de vraag en omstandigheden van jouw organisatie kunnen aanpassen? Angela van Bergeijk vertelt er graag meer over. Zij is bereikbaar via angela.vanbergeijk@facit.nl of 0251 – 212 202.
Hoe ervaren deelnemers onze trainingen?
“Helder en duidelijk – casussen maken het concreet.”
“De afwisseling tussen theorie en praktijk, en de ruimte voor eigen vragen daarbij, is prettig. Goed in balans.”
“Goede interactieve training, veel geleerd”
“Het was een hele goede training. Ik heb er energie van gekregen!”