Skip to content

Inzicht in kwaliteit door middel van verhalen

Wil je niet alleen kijken naar cijfers om waardevolle informatie over cliënt- en/of medewerkerstevredenheid te verkrijgen? Ben je op zoek naar de context van je verzamelde gegevens? Dan biedt Facit een goed alternatief of een goede aanvulling. 

Vraag Facit om kwaliteitsverhalen voor jullie op te halen bij cliënten, vertegenwoordigers en medewerkers! Na het ophalen van verhalen duiden en categoriseren we ze en presenteren wij op overzichtelijke wijze handvatten om te kunnen leren en verbeteren. Daarbij wordt duidelijk waarin je je als organisatie onderscheidt en wat je wilt behouden.  Doordat deze verhalen eenvoudig te delen zijn op de afdelingen, geeft dat energie en inspiratie. Wel zo handig als deze verhalen vervolgens ook zijn te gebruiken in kwaliteitsrapportages of het jaarverslag.

Facit zorgt ervoor dat trends inzichtelijk zijn. We helpen organisaties om vanuit de energie van gevoelens en ervaringen continu te verbeteren. Wil je meer weten over onze aanpak? Neem contact op met Marijke de Rooij of Gineke Feenstra: marijke.derooij@facit.nl (06 – 158 280 80), gineke.feenstra@facit.nl (06 – 236 044 29) of via 0251 – 212 202.

Back To Top